vrijdag 17 februari 2012

Leven na de dood?

Het was vanmorgen even schrikken bij het opstarten van E-Manager.
Ik kreeg zowaar opeens al mijn aangesloten smartplugs weer te zien. Zelfs de APP op mijn IPAD werkt weer.
Dat is is geen maanden zo geweest!.
Ik hoop dat er nu een stabielere omgeving gemaakt is.

Wat mij erg tegenvalt is de communicatie vanuit NUON naar de klanten.
Ik heb geen enkele email ontvangen, laat staan telefoontjes over de problemen en de oplossingen.
Wat dat betreft krijgt NUON van mij een dikke onvoldoende!!!

3 opmerkingen:

  1. Beste AJB,
    Ik probeer de app op mijn ipad en smartphone te openen, maar dat lukt niet met zelfde gebruikersnaam (=emailadres) en wachtwoord als op PC. Ik las ergens dat je dan bij instellingen de 's' van https moest deleten, maar dat werkt ook niet. Heb jij hier ook problemen mee gehad?
    Groet TE

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt exact dezelfde gegevens gebruiken.
      De juiste url is https://nuon.greenwavereality.com
      Deze kun je op de IPAD evt aanpassen via de instellingen van de IPAD zelf onder "Appps"

      Verwijderen
  2. Bij mij is het ook beter. In ieder geval geen vertraging van een dag voordat ik verbruikscijfers krijg. Ook THUIS/NIET THUIS werk weer. Nieuwe smart control aanmaken gaat niet goed, nu is hij één smartplug kwijt.

    Blijft dubieuze software, niet goed uitgetest, niet goed ontworpen.

    BeantwoordenVerwijderen