maandag 12 december 2011

E-Manager problemen na 1,5 week

Sinds ruim 1,5 week gebruik ik nu de e-manager. Aanvankelijk leek alles goed te functioneren. Echter mijn wasdroger en de cooker gingen na 1 uur spontaan uit. Beide zijn aangesloten op aparte e-manager smart plugs. De beide smart plugs stonden groen te knipperen. Mijn vrouw boos omdat het droogprogramma halverwege gestopt was. Waarschijnlijk gebruikt de droger teveel stroom voor de e-manager plug.
Ik heb de smart plugs maar weer verwijderd. De wasdroger en de cooker blijven nu wel aan.

Sinds een paar dagen is inloggen via de site https://nuon.greenwavereality.com/ nauwelijks meer mogelijk. Inloggen duurt 3 tot 5 minuten. Wanneer je dan kijkt bij Apparaten wordt niets weergegeven.
Inloggen via de IPAD via de speciale APP is ook een drama. Inloggen lukt wel maar even snel een apparaat inschakelen is niet mogelijk. Is het wel mogelijk dan is dat pas na veel proberen, refreshen. eigenlijk niet werkbaar.

Ook al mijn ingestelde time programma's onder Smart Control lijken niet meer te werken.
Ik heb bijvoorbeeld de keukenverlichting, de hal;verlichting en de kerstboom geschakeld. Echter vanmorgen was het donker in huis. Op dit moment gaat ook de verlichting niet meer volgens het schema van smart control aan. Printers had ik snachts uitgeschakeld staan. Ook dit werkt niet. Smorgen moet ik alles weer met de hand inschakelen.
Kortom , het is een drama.  Ik heb vanmorgen ook maar eens naar 0800-2021 gebeld om mijn ervaringen kenbaar te maken. Kreeg een vriendelijke dame aan de telefoon. Ik zou teruggebeld worden.
Echter vanmiddag 16:00 uur nog steeds niet gehoord. Weer gebeld. Dame kon niets zeggen.
Iedere e-manager gebruiker moet hier toch last van hebben denk ik zo.....................

Voor diegene die op het punt staan om e-manager aan te schaffen is mijn advies : niet doen.
Wacht eerst even totdat de kinderziektes eruit zijn....
Overigens moet voor de website ook nog maandelijks een bedrag betaald worden (€  2,95)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten