NUON E-manager werkt van geen meter.
Maandag contact gehad met de NUON helpdesk. 's Morgens en 's Middags gebeld. Het is nu woensdag en nog steeds geen reactie. Ik zou dus worden teruggebeld. Geen service.
De APP voor de Iphone/Ipad voor wat betreft de apparaten die heb ik sinds 1 week al niet meer gezien.
Continue de melding kamers niet beschikbaar. Het eenvoudig uit en inschakelen met de Iphone/Ipad kun je dus op je buik schrijven.
Inloggen op https://nuon.greenwavereality.com/ site met een PC gaat nog steeds tergent langzaam. Trek er maar minstens 3 minuten voor uit. Het stroomverbruik/ GAS verbruik dat wordt getoond klopt ook niet. Dat is plotseling veel minder en soms blijft het een vlakke lijn.
Bij de apparaten is niets zichtbaar. Ook geen kamers. Mogelijk dat we daarom opeens veel minder stroom verbruiken. De smart control tab laat nog wel alles zien. Dit is de enige manier om nog iets te kunnen schakelen. Kan ik toch nog mijn printers of verlichting inschakelen. Dit is overigens ook de enige manier.
Ga vanmiddag nogmaar eens bellen met de helpdesk van NUON....
exact mijn ervaringen, nog steeds niet verholpen.
BeantwoordenVerwijderen